Išbandome Office365

Microsoft „Office“ programa yra populiariausia pasaulyje biuro programa. Atvirojo kodo programų bandymai nebuvo iki šiol tokie sėkmingi, nors, vienu metu atrodė, kad OpenDocument formatas bus „ateities“ technologija. Atsiradus „debesies“ technologijoms, situacija vėl iš esmės pasikeitė ir dabar „Office365“ vėl yra „aukštumose“.

Ar “Office365” įdiegti sunku?

Klientai dažnai klausia, kaip instaliuoti Word‘ą, Excel‘į, Outlook‘ą, ar tai sudėtinga. Atsakymas vienareikšmiškas – NE, tai nesudėtinga. Įsidiegti „Microsoft Office365“ yra itin paprasta.

Pirmiausiai reikia užregistruoti naują vartotoją – įmonę. Tai turi padaryti įmonės IT prižiūrintis asmuo arba aptarnaujanti įmonė. Kai sukuriamas įmonės vartotojas, visiems naudotojams suteikiamas specialus el. paštas (pavyzdžiui, vardas@imone.onmicrosoft.com) ir sugeneruojamas slaptažodis. Su šiuo slaptažodžiu reikia prisijungti į specialią įmonės paskyrą, kuri yra lyg ir vidinis įmonės socialinis tinklas. Čia galima pamatyti visus darbuotojus ir jų profilius, dalintis tam tikra svarbia įmonės informacija viešai arba privačiai.

office365

Viskas vyksta lietuvių kalba, taip pat galima pasirinkti ir rusų, lenkų arba anglų kalbas – kaip kam patogiau. Pirmasis ekranas yra labai aiškus. Pasirenkate, ką norite daryti – dirbti per naršyklę, instaliuoti biuro programas, ar dirbti išmaniuoju telefonu. Mes rekomenduojame instaliuoti biuro programas į kompiuterį. Tai nesudėtinga, nes viską padaro pats instaliacinis failas.

office365

Suinstaliuojamos visos programos, kurių reikia, ar nereikia. Tai Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook, Lync, OneNote, Publisher ir InfoPath. Tiesa, Outlook galima naudotis iš karto, vos tik prisijungiate internete. Išvaizda beveik nesiskiria nuo instaliuotos programos.

Programų naudojimas

Su Word, PowerPoint ar Excel programomis supažindinti turbūt nieko nereikia. Tai geriausios pasaulyje biuro programos, kurios dabar prieinamos ir „Mac“ kompiuteriuose, ko daugelis „Mac‘ų“ vartotojų jau seniai laukė. Word iš tiesų yra nepamainomas tekstų rašymui, Excel – įvairiems skaičiavimams, o PowerPoint – verslo pristatymams. Iš visos išvardintos programų „šutvės“ reiktų išskirti keletą kitų programų, kurios ypač naudingos verslui.

Outlook yra vienas iš reikalingiausių biuro programų, nes čia nesunkiai galima prijungti net kelias el. pašto paskyras. Įdomu tai, kad veikia sinchronizavimas tarp jūsų el. pašto paslaugų tiekėjo ir Outlook visuose įrenginiuose. Tai reiškia, kad išsiųstus laiškus matysite visuose įrenginiuose, o ne tik tame, iš kurio siuntėte. Tai labai patogu, kai dirbate iš namų, ar išmaniuoju telefonu ir reikia susirasti senus savo laiškus. Idealus kalendorius ir užduočių valdymas.

Lync yra reikalingas įrankis įmonės darbuotojų bendravimui. Atėję į darbą ir įsijungę kompiuterį iš karto matysite, kurie kolegos yra, o kurie ne. Skype (beje, ji taip pat priklauso Microsoft) irgi yra gerai, tačiau kartais asmeniniai pokalbiai gali užgožti darbinius, o tai vadovybei nelabai patinka.

Publisher – naudingas įrankis tiems, kas nenori mokytis dizainerio profesijos, bet pastoviai reikia kurti įvairius sveikinimus, paprastus lankstinukus, skrajutes ir informacinius lapelius. Tai dizaino programa, skirta greitai ir paprastai sukurti tam tikrus reklaminius leidinius. Internete yra nemažai šablonų, todėl galima sukurti tikrai originalius ir įspūdingus spaudinius. Spalvotas lazerinis spausdintuvas dabar nebėra retenybė ir tik spaustuvėse stovintis aparatas, todėl ši programa yra itin reikalinga kiekvienos įmonės darbe.

OneNote yra nepakeičiama užrašinė, kuriai nėra analogų pasaulyje. Bandymų kažką panašaus sukurti buvo, bet deja, nesėkmingai. Tai vienintelė Office365 paketo programa, kuri platinama visiškai nemokamai, nesvarbu, ar esate Office365 vartotojas, ar ne. Verslui ji ypač paranki, nes joje galima vesti visus užrašus, kurti tekstus, dalintis užrašais su kolegomis. Tai galingas įrankis, kuriuo pradėję naudotis, nebegalėsite įsivaizduoti darbų be OneNote.

Access ir InfoPath – siauresniam naudojimui skirti įrankiai skirti darbui su informacija ir duomenų bazėmis. Jų panaudojimas yra gana siauras, tad išsamiau jų nepristatinėsime.

Office365 – tai efektyvu

Kam mokėti beveik 400 litų per metus, jei yra nemokamų alternatyvų? Tokį klausimą užduoda sau ne vienas vadovas, kalbėdamas su už IT atsakingais darbuotojais ar konsultantais. Atsakymas bet kuriuo atveju yra paprastas – už efektyvumą. Apie 315 Lt + PVM kainuojantis biuro paketas yra puikus pasirinkimas smulkiai ir vidutinei įmonei (Small Business Premium planas) dėl kelių priežasčių:

  1. Vienas vartotojas gali instaliuoti biuro programas 5 skirtinguose įrenginiuose (stacionariuose ir nešiojamuose bei planšetiniuose kompiuteriuose, taip pat ir įmaniajame telefone). Papildomai įdiegimas nieko nekainuoja.
  2. Darbas kartu, arba taip vadinama bendradarbystė (angl. co-working) yra šiuolaikinės ekonomikos pagrindas. Dirbti komandoje realiu laiku reikia itin sumanių įrankių ir Office365 tai suteikia per SharePoint sąsają.
  3. Nereikalingos papildomos licencijos. Seniau viskas buvo gana paprasta – viena programa, viena licencija. Reikia kažkam naujos programos, perki naują licenciją ir instaliuoji. Dabar atėjo „debesies“ amžius ir niekas pavienių licencijų nebeperka. Viskas tvarkoma per vartotoją paskyrą. Office365 tai vientisas paketas. Papildomų licencijų čia jau nebereikia, kaip seniau, o tai yra daug pigiau.
  4. Automatiniai atnaujinimai praktiškai yra nepastebimi ir visiškai neturi įtakos darbui. Tai reiškia, kad įsidiegę Office365 jūs visada dirbate tik su naujausia versija. Seniau reikėdavo versijas atnaujinti išinstaliuojant seną ir instaliuojant naują, be to ir nupirktą naujai. Dabar viso to nebėra, nes visi programos atnaujinimai jau įtraukti į paketo kainą.
  5. Duomenų saugojimas debesyje išgelbėjo ne vieną įmonę, kurios kompiuterius išvogė, ar jie šiaip sugedo, buvo pamesti ar kitaip jiems buvo pakenkta. Taip išliko ne tik asmeniniai duomenys, bet ir svarbūs įmonių finansiniai duomenys, visas įdirbis ir klientų informacija. Office365 gali viską saugoti į debesies talpyklą OneDrive, kuri yra net 50 GB talpos. Taip, filmų ten laikyti nepavyks, tačiau įmonės dokumentams vietos tikrai pakaks.

„Lengva prižiūrėti“, – pasakys bet kuris IT administratorius. Tai irgi vertybė, nes kai šis rūpestis nukrenta nuo IT administratoriaus ar patarnaujančios bendrovės pečių, atsiranda laiko rimtesniems iššūkiams, tokiems kaip įmonės IT strategijos įgyvendinimas.

PC ZONA padeda klientams įgyvendinti įvairius IT strategijos sprendimus. Office365 yra tik vienas iš jų. Patikrinome patys – tai labai efektyvu, todėl rekomenduojame dėl to, kad šis sprendimas realiai padeda. Tai ne mados klyksmas, ar „kietas“ žaisliukas. Tai verslo įrankis, kuris dar ilgai neturės sau lygiaverčių konkurentų.

Skambinkite į PCZONA 8 687 29662 arba užpildykite šią formą  ir mes su jumis susisieksime!





Vardas (*)

Pavardė

Organizacija

El. paštas (*)

Telefonas

Kompiuterių skaičius

Pastabos

* – privalomi laukai.







captcha

Apie Mus


Partneriai