Dažniausios IT Problemos

Kompiuterio problemosTikriausiai kiekvienam yra puikiai pažįstamas jausmas kai atliekant darbus kompiuteriu atsiranda visokių problemų. Tai prie pašto prisijungti neina, tai išsitrynė kažkokia byla, tai galiausiai dingo elektra ir išsitrynė didžioji dauguma Jūsų duomenų. Tikriausiai pažįstamas jausmas kai norisi griebtis už galvos, dėl problemų susijusių ne su Jumis, o su technikos gedimais. Deja, bet kaip žmogus nėra apsaugotas nuo daugelio ligų, taip ir kompiuteriai nėra apsaugoti nuo daugelio problemų. Tačiau čia seka dar ir galybė kitų pašalinių veiksnių galinčių sutrikdyti Jūsų darbą.

Ar Jums pažįstamos tokiomis Kompiuterio problemos?

1. Kompiuteris buvo perinstaliuotas ir dingo visi Jūsų sukurti nustatymai: automatiškai įvedami prisijungimo duomenys prie interneto puslapių; naršymo internete istorijos, bei puslapiai išsaugoti kaip „Mėgstamiausi“ (Favorite); Jūsų susikurta darbastalio ir kita vartotojo aplinka;
2. Pakeitus darbuotojui kompiuterį, tenka iš naujo kurti jam Outlook pašto dėžutę. Be to, vartotojas prarado visus savo laiškus ir visus pašto dėžutės nustatymus: laiškų katalogus, parašą, užduočių sąrašus, kalendoriuje sužymėtus susitikimus;
3. El. paštu vyko bendravimas su klientu, po keleto dienų jis paskambino išsiaiškinti neaiškių laiško vietų. Taigi, Jums reikia prisijungti prie savo pašto dėžutės, tačiau: a) Jums sugedo kompiuteris? b) Esate išvykęs, tad Jums reikalingas prisijungimas prie pašto dėžutės iš užsienio;
4. Patikėjote kolegai smulkią užduotį, o pats ėmėtės tvarkyti kitus svarbius reikalus ir neskyrėte dėmesio jos kontrolei. Užduotis buvo neįvykdyta ir dėl to prarastas klientas. Kai sužinojote, kad užduotis dar neįvykdyta – jau buvo per vėlu. Taigi Jums reikalinga užduočių valdymo sistema;
5. Problemų kelia bendrai naudojamų dokumentų redagavimas, nes nesiseka kontroliuoti kada kokius duomenis ir kas pakeitė? Dažnai tampa reikalinga ankstesnė dokumento versija?
6. O gal kolega padarė svarbius pakeitimus dokumente, kurių Jūs taip laukėte, tačiau neinformavo apie tai Jūsų ir išvyko atostogauti? Tik kai jis grįžo sužinojote jog pakeitimai jau seniai padaryti? Nusprendėte, jog Jums reikalingas automatinis dokumentų pakitimų sekimas, tačiau nerandate kokia sistema informuoja apie dokumente atliktus pakitimus?

Problemų sprendimo būdai:
Visas problemas, susijusias su vartotojo autentifikavimu, galima išspręsti panaudojant „Active Directory“ tarnyba.
„Active directory“ – tai „Microsoft“ Windows Server operacinės programos tarnyba, skirta kaupti informacijai apie  galutinį kompiuterio vartotoją ir valdyti jo teises.  Ji prisimins visus Jūsų nustatymus ir perkels juos į naują kompiuterį. Net Outlook pašto dėžutė su visa informacija bus atkurta keletą kartų paspaudus „Next“ mygtuką. Be to, naudojant „Active Directory“ Jums nebereikės prisiminti daugybės slaptažodžių.

Dažniausiai naudojami Active directory privalumai:

  • Galimybė pasiekti visus savo IT resursus  iš bet kurio įmonės kompiuterio. Tam tereikia tik vieną kartą suvesti savo slaptažodį;
  • Neįtikėtinai paprastas pašto dėžutės sukūrimas ir atkūrimas;
  • Geresnė asmeninės informacijos apsauga, nes joks administratorius nežinos Jūsų slaptažodžių;
  • Paprastas vartotojų teisių suteikimas priskiriant juos vartotojų grupei.

Prisijungti prie bet kurio įmonės kompiuterio ir atsidaryti savo pašto dėžutę su visais laiškais ir kitais IT ištekliais galite naudodami „Microsoft Exchange“.

Microsoft Exchange – tai „Microsoft“ sprendimas organizacijoms, siekiančioms glaudesnio ir produktyvesnio komandinio bendradarbiavimo įmonės viduje.

Su šia tarnyba Jūs taip pat galite:

  • Bendrai planuoti laiką;
  • Gauti el. paštą išmaniuoju telefonu (Smart Phone);
  • Deleguoti kolegoms užduotis ir jas kontroliuoti;
  • Pasiekti savo paštą iš bet kurios pasaulio vietos (Naudodami Outlook Web Access).

Egzistuoja įrankis, kuris leidžia išsaugant dokumentą sukurti naują jo versiją ir prisegti komentarą apie pakeitimus. Dokumentų sąraše matoma tik paskutinė dokumento versija, tačiau bet kada galima prieiti prie ankstesnės ir ją peržiūrėti arba redaguoti. Taip pat sistema el. paštu Jums gali siųsti automatinius pranešimus kai koks nors dokumentas yra pakeičiamas arba kai sukuriama nauja jo versija.

Visa tai ir dar daugiau leidžia atlikti SharePoint. Tai “Microsoft” įrankis, skirtas sukurti įmonės viduje bendrai naudojamų duomenų dalijimosi tašką. Dalijimosi taškas (kitaip “Intraneto svetainė”) pasiekiamas per interneto naršyklę. Svetainę galima pritaikyti daugybei įmonės poreikių.

Keletas pagrindinių poreikių, kuriuos patenkina SharePoint:

  • Centralizuota bendrai naudojamų dokumentų talpinimo vieta;
  • Lengvesnė informacijos paieška;
  • Momentinis atsakingų darbuotojų informavimas apie dokumentuose atliktus pakeitimus;
  • Didesnis darbo našumas, nes visa reikiama informacija “po ranka”.

Susidūrėte su bent viena iš šių situacijų? Turite kitokių problemų ir norite gauti jų sprendimą? Užsiregistruokite konsultacijai!

Skambinkite į PCZONA 8 687 29662 arba užpildykite šią formą  ir mes su jumis susisieksime!





Vardas (*)

Pavardė

Organizacija

El. paštas (*)

Telefonas

Kompiuterių skaičius

Pastabos

* – privalomi laukai.







captcha

Virtualizacija


Partneriai